3 letna garancija 14 dnevni rok za vračilo izdelka

Nakup pisarniškega pohištva prek spleta

Veliko ljudi več ur na dan sedi pred računalnikom. Pisarniška oprema mora biti dobro načrtovana, da bo delo ostalo osredotočeno in produktivno. Pravo pisarniško pohištvo in praktična pisarniška oprema, kot je organizator mize, s katerim lahko svojim pripomočkom zagotovite stalno mesto, močno olajšajo delo ter ga naredijo prijetnejšega in udobnejšega. Toda kaj je pomembno in kakšne so značilnosti kakovostnih izdelkov, ko želite kupiti novo pisarniško pohištvo?

Bodite pozorni na kakovostno pisarniško pohištvo in praktično pisarniško opremo

Veliko stvari vam lahko pomaga, da se boste pred računalnikom bolje počutili in bolj uživali pri delu. Tako lahko povečate učinkovitost in hkrati izboljšate motivacijo. Ergonomija je na delovnem mestu pomembna za preprečevanje zdravstvenih težav. Dobra izbira je miza z nastavljivo višino. Dolgotrajno sedenje obremenjuje hrbtne, ramenske in vratne mišice. S prilagajanjem velikosti telesa se boste izognili slabi drži in neprijetnostim, kot so:

  • Napetost
  • Bolečine v hrbtu

Zaradi mize z nastavljivo višino lahko po potrebi izmenično sedite in stojite. Slednje ugodno vpliva na krvni obtok in pretok krvi. Mehanizem z ročico omogoča izbiro različnih višin. Posebna lastnost dvižne mize oneConcept Multidesk ni le nastavljiva višina, temveč lahko nastavite tudi širino.

Funkcije pisarniškega pohištva

  • Preprosta in brezčasna eleganca miz
  • Nezahteven mehanizem z ročno ročico za nastavitev višine mize, možnost dela sede ali stoje
  • Ročaj je zložljiv in se skrije pod mizno ploščo
  • Nastavljiva širina
  • Visoka odpornost
  • Nogice z nastavljivo višino za izravnavo neravne površine

Pri Multidesk Comfort se namizna plošča s pomočjo električnega upravljanja s pritiskom na gumb premakne navzdol ali navzgor. Shranite lahko različne nastavitve. Časomer vas opozarja, kdaj morate spremeniti delovni položaj.

Praktična pisarniška oprema

Prava pisarniška oprema omogoča strukturirano delo. V spletni trgovini boste našli različne izdelke, s katerimi bo vaše delo v pisarni ali doma lažje in prijetnejše. Mednje sodijo:

  • Pladenj za shranjevanje ali škatla kot organizator pisalne mize
  • Namizno držalo za pisala
  • Stojalo za monitor z nastavljivo višino, hlajenje zaradi vzorca lukenj
  • Kabelski pladenj ali košara za žico za vtičnice

Zaradi prostora za shranjevanje boste imeli vse dobro urejeno. Držalo za monitor optimizira ergonomsko sedenje in ustvarja prostor na mizi. Pri stojalu, s katerim lahko zaradi ergonomske višine zmanjšate ali preprečite bolečine v vratu in hrbtu, mora biti razdalja med zasloni približno 70 cm.

Nakup pisarniškega pohištva - kaj potrebujete?

V nobeni pisarni ne sme manjkati pisalna miza z nastavljivo višino. Kvalitetni pripomočki ustvarjajo dobre delovne pogoje. Pri opremi se odločite, kako najbolje organizirati delovno mesto. Pripomočki za shranjevanje so bistvenega pomena. To in še veliko več povečuje učinkovitost in produktivnost. Prostor za shranjevanje lahko ustvarite tudi s policami in omaricami. Kupite pohištvo in pripomočke na spletu po nizkih cenah za vsak namen.

Pogosta vprašanja o pisarniškem pohištvu

Zakaj mora biti miza nastavljiva po višini?

Poleg pisarniškega stola je za sedeče delo zelo pomembna tudi pisalna miza. Če je delovno mesto nastavljivo po višini (z ročico ali električno), ga lahko prilagodite svoji višini in sedite bolj vzravnano ter hrbtu prijazno. Za spremembo lahko delate tudi stoje, da spodbudite krvni obtok in pospešite pretok krvi.

Katera pisarniška oprema je smiselna?

Za vsako zahtevo je na voljo ustrezna dodatna oprema, ki omogoča učinkovito delo, na primer prostor za shranjevanje, držalo za pisala ali stojalo za monitor. Z organizatorjem lahko vse razvrstite na določeno mesto.

Katere so prednosti držala za monitor?

Držalo za monitor optimizira ergonomsko sedenje in ustvarja prostor na mizi.
Višje