3 letna garancija 14 dnevni rok za vračilo izdelka
  • Razprodaja
  • Black Friday
  • Novice
  • Razpakirano

Pomoč

Kako se lahko odjavim od prejemanja newsletterja?

Želite se odjaviti od prejemanja našega newsletterja? Menimo, da je to škoda! Ali lahko za vas storimo še kaj drugega? Če ne, se lahko od prejemanja newsletterja najlažje in najhitreje odjavite tako, da kliknete na povezavo na koncu newsletterja.

Kje lahko najdem informacije o številki SIRET in registraciji podjetja?

V vednost: številka SIRET je številka, navedena v registraciji podjetja.

To so naši podatki:
CHAL-TEC GmbH, Wallstr. 16, D-10179 Berlin
Poslovni register: Wallstr. 16, D-10179 Berlin HRB 98898
Podjetje je registrirano pri Okrožnem sodišču v Berlinu: Charlottenburg, CIF: DE 814529349, številka WEEE: DE 46906833
Direktorja: Mag: Peter Chaljawski

Kako lahko spremenim podatke svojega računa?

Če imate vprašanja v zvezi s svojim uporabniškim računom ali želite spremeniti podatke o računu, se obrnite na našo službo za pomoč strankam. Naša ekipa vam bo hitro in enostavno pomagala.

Kako lahko izbrišem svoje uporabniške podatke?

Ste prepričani, da želite deaktivirati ali celo izbrisati svoje uporabniške podatke? Preprosto se obrnite na našo službo za pomoč strankam.

Ali lahko dobim storitev montaže ali servisiranja izdelkov?

Trenutno teh storitev ne ponujamo, vendar se trudimo, da bi jih zagotovili. Če imate kakršna koli vprašanja, se obrnite na našo službo za pomoč strankam.

Ali nudite možnost darilnega pakiranja?

Ne, darilno pakiranje ni na voljo. Naše blago je dostavljeno v rjavi robustni škatli.

Ali je mogoče za moje naročilo zunaj EU pridobiti kodo EORI?

Trenutno naše izdelke prodajamo le v Evropi. Ker našega blaga ne izvažamo izven Evrope, vam ne moremo poslati kode EORI, vendar vam bo naša služba za pomoč strankam z veseljem odgovorila na vsa vprašanja ali pripombe.

Kako lahko naročim blago?

Naročila lahko oddate na naši spletni strani ali se obrnete na našo službo za pomoč strankam.

Ali lahko rezerviram izdelke?

Trenutno ne moremo ponuditi rezervacij izdelkov, vendar to pripravljamo.

Kaj naj storim, če je bilo moje naročilo preklicano in je bilo vračilo denarja izvedeno brez predhodnega obvestila?

Če je bilo vaše naročilo preklicano, je to lahko zato, ker v času pošiljanja naročila ni bil na voljo noben dostavljalec ali pa izdelka ni bilo več na zalogi. Žal nam je! Naš cilj je preprečiti zamude pri dostavi in povečati varnost načrtovanja. Zato je povračilo kupnine že na poti do vas.

Višje