3 letna garancija 14 dnevni rok za vračilo izdelka

Pomoč

Katere načine plačila lahko uporabim kot plačilo?

Pri nakupu lahko plačate s kartico (Visa, Mastercard), z bančnim nakazilom, ob prevzemu kurirju (z gotovino ali bančno kartico) ali preko Paypala.

Plačilo s kartico
Pri plačilu z debetno ali kreditno kartico med postopkom plačila navedite podatke o kartici, vključno s 16-mestno številko kartice, datum veljavnosti in trimestno številko za preverjanje (CVV).

Za varnost pri nas vam ni treba skrbeti. Za obdelavo plačil uporabljamo platformo Adyen, ki ustreza strogim varnostnim standardom PSD2 SCA in uporablja umetno inteligenco za odkrivanje goljufivih plačil. Podatke o vaši kreditni kartici prenesemo z varnim protokolom SSL na enega od naših šifriranih varnostnih strežnikov. Ta visoko varnostni standard ščiti vaše podatke pred zlorabo.

Plačilo s PayPal
Plačilo preko Paypala je enostavno, hitro in varno. Preprosto se prijavite v svoj račun ali si ustvarite račun in ga spojite s svojo kreditno kartico. Če želite izvedeti več, lahko vse pomembnejše informacije najdete na uradni spletni strani PayPal.

Pri plačilu preko PayPal nimamo dostopa do podatkov o vaši kartici, plačilo povežemo s pomočjo imena računa, s katerega ste plačali. Torej je to eden najvarnejših načinov plačila.

Plačilo preko bančnega nakazila
Pri plačilu z bančnim nakazilom boste takoj (do 120 min) po zaključku naročila po elektronski pošti prejeli potrditev naročila, v katerem boste našli vse potrebne podatke za nakazilo. Običajno traja 2-3 delovne dni, da se nakazilo obdela. Zato pričakujte podaljšanje roka dostave za 2-3 dni v primerjavi z drugimi načini plačila.

Bančni podatki za nakazilo:

Prejemnik: CHAL-TEC GmbH
Banka: Unicredit Banka Slovenija d.d.
IBAN: SI56 2900 0007 0157 726
BIC: BACXSI22

Plačilo po povzetju
Naročeno blago boste plačali kurirju ob prejemu pošiljke. Želeli bi vas obvestiti, da se pri plačilu po povzetju poleg cene izdelka zaračuna še pristojbina za kurirsko službo v višini 2 €.

Zakaj se cena izdelkov med letom spreminja?

Cene izdelkov se razlikujejo glede na sezono, razpoložljivost in tudi na časovno omejene razprodaje in popuste. Če na našem spletnem mestu najdete izdelek po ceni, ki vam zelo ustreza, vam priporočamo, da z nakupom ne čakate predolgo.

Izdelek ste dodali na blagajno in njegova cena se je v nekaj urah spremenila? Obrnite se na naš center za pomoč strankam preko e-pošte / telefona. Z veseljem vam bodo pomagali.

Kako prejmem kupon za popust / promocijsko kodo za nakup?

Prijavite se na naša obvestila na dnu naše spletne strani in si zagotovite poseben nakupni kupon ter redne popuste, ki se izplačajo!

Nisem prejel kupona za popust / promocijske kode

Registrirali ste se na prejemanje novic na naši spletni strani in niste prejeli obljubljenega kupona za nakup? Prosim sledite tem korakom:

  • Pazljivo preglejte vašo e-pošto
  • Ne pozabite preveriti tudi mapo »Nezaželjena / Vsiljena pošta« oziroma SPAM

Če še vedno niste našli e-pošte z nakupnim kuponom, se preko e-maila obrnite na našo pomoč strankam. Z veseljem vam bodo pomagali.

Ali lahko tudi kupujem na podjetje?

Če želite naročiti kot pravna oseba / podjetje, morate pri izpolnjevanju podatkov na koncu naročila izbrati možnost "Želim izpolniti podatke o podjetju" in nato vnesete vašo davčno številko.

Nisem prejel nobene potrditve svojega naročila

V primeru, če niti 2-3 ure po naročilu niste prejeli potrditve naročila na vaš e-naslov, sledite tem korakom:

  • Pazljivo preglejte vašo e-pošto
  • Ne pozabite preveriti tudi mapo »Nezaželjena / Vsiljena pošta« oziroma SPAM

Če še vedno niste našli e-pošte, ki potrjuje vaše naročilo, se preko e-maila ali telefona obrnite na našo pomoč strankam. Z veseljem vam bodo pomagali.

Na svojem bančnem računu beležim plačilo preko vaše spletne strani, vendar se ne spomnim, da bi kupoval pri vas

Znova prosim preverite, ali gre za podatke o plačilu podjetja Klarstein. Poskusite vprašati tudi svoje družinske člane, če so opravili nakup z vašimi bančnimi podatki.

Če še vedno ne morete ugotoviti izvora naročila in plačila, se po e-pošti ali telefonu obrnite na naš center za pomoč strankam. Z veseljem vam bodo pomagali rešiti težavo.

Za moje naročilo je bil odštet nepravilen znesek ali dvojni znesek

V primeru, če ste nakazali večji znesek, kot je bilo potrebno, ali če je bila preko vaše kreditne kartice zaračunani nepravilni znesek, se obrnite na naš center za pomoč strankam. Priskrbeli vam bomo rešitev.

Prosimo, ne pozabite priložiti dokazila o plačilu.

Dokazilo o plačilu mora vsebovati naslednje podatke:

(PayPal)

  • E-poštni naslov, ki ste ga uporabili za plačilo
  • na kateri PayPal račun (naš e-naslov) ste plačali
  • znesek, datum

(Kreditna / debetna kartica)

  • E-poštni naslov, ki ste ga navedli pri naročilu
  • znesek, datum

(Bančno nakazilo)

  • kdo je nakazal? (imetnik računa, IBAN)
  • na kakšen račun je bil denar nakazan? (številka našega bančnega računa)
  • znesek, datum

Ali lahko dobim kopijo računa?

Račun smo vam poslali preko e-poštnega sporočila, ki ste ga navedli ob nakupu. Račun prejmete na e-mail takoj, ko blago zapusti naše skladišče. Če ste preverili vse mape v e-nabiralniku (vključno z nezaželjeno / vsiljeno pošto oziroma SPAM) in vašega računa niste našli, se preko e-maila obrnite na naš center za pomoč strankam, ki vam bo posredovala kopijo računa.

Lahko pri mojem naročilu spremenim podatke na računu?

V skladu s politiko podjetja po izdanem računu ni več mogoče spreminjati ali popravljati podatkov na računu. Zavedamo se, da vam to lahko povzroča nevšečnosti. Sprejmite naša iskrena opravičila.

Če želite biti upravičeni do povračila DDV-ja, pri nakupu izberite "Želim izpolniti podatke o podjetju" in vnesite podatke o podjetju.

Višje